"Twingly statistik"

lördag 4 november 2017

Lång dag......korv....fullmåne




Nu är jag dötrött. Det har varit en lång dag. Först åkte vi till Skogskyrkogården i Stockholm till mattes föräldrars grav. Det är ju Alla Helgons Dag då gravarna ska smyckas.



Jag får alltid vittring på vilda djur på kyrkogården 



Albin kollar in en hund som närmar sig oss




Albin är mer intresserad av omgivningen än av graven. Mycket folk kommer det hela tiden
























Sedan åkte vi genom hela stan till Lenas farföräldrars grav på Norra kyrkogården. 







...men nu hade jag mer eller mindre tröttnat på att gå på kyrkogårdar. Det bästa med hela resan var att matte köpte varmkorv till Albin och mig vid Skogskyrkogården. Det var jättegott! Här säljer de tydligen ingen korv och det var ju synd...




Albin kollar mest in omgivningen här också. Han gillar att komma till nya platser














På väg till parkeringsplatsen...




.....




Albin står och filosoferar över något









Och vad hände när vi kom hem och Robban skulle ta en rastrunda med oss. Jo, självklart smällde det igen men nu såg vi inte vilka de skyldiga var...Jag blev förstås jätterädd...







Det är fullmåne som tyder på att energin fokuseras på passion och kreativa projekt, samarbeten och kontakter.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar