"Twingly statistik"

onsdag 8 november 2017

Biltur igen....missförstånd...totalvägrar




Vi har varit ute på en biltur idag igen. Matte skulle till Jysk för att köpa en liten byrå som hon hade sett i reklambladet. Och när de kom dit fanns inte byrån på lager så hon fick beställa den.






Vi åkte vidare till Ica Maxi för som vanligt fattas det något här hemma.




Det var skönt och inte alls kallt när solen sken. Det tog en liten stund innan de kom tillbaka. Matte var inne på H&M och köpte sig ett par handskar också inför kylan som kommer.








Matte hinner inte mer än hem så ringer de från Jysk och säger att ett missförstånd hade uppstått, byrån finns i lager. Matte sa att vi hämtar den i veckan för vi kan inte köra fram och tillbaka till Köping stup i kvarten..


Efter den här utflykten strejkade mattes höft och knä riktigt ordentligt så Robban har gått promenaderna med oss men han har inte tagit några bilder från dem.










Igår kväll fick matte ta kvällsrundorna med oss för det drog ut på tiden för Robban och Lena när de var i Västerås. Ja, Albin gick en längre runda men jag totalvägrade. Så fort jag hörde grabbgänget stå intill fritidsgården och prata så skyndade jag mig att kissa och sedan ville jag bara hem för jag var så rädd att de skulle smälla igen.



Tyvärr så har jag hört att det är polska smällare som de använder och det beställs tydligen på nätet.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar