"Twingly statistik"

måndag 12 juni 2017

Väntan.....mat....




Här sitter jag och väntar på att Robban ska hämta upp mig och matte. Han ska skjutsa henne till sjukgymnasten. Dessutom är Lenas dotter med för hon ska till läkaren på samma ställe men en timme senare än matte.....




Det blev lång väntan så jag somnade nästan.....




...och Albin också














Väl hemma igen tog vi en promenad. Vi hade tur för vi klarade oss från regnet. Det har kommit rejäla regnskurar flera gånger idag













När vi kom hem såg vi att Iris satt i köksfönstret. Hon undrade nog vart vi hade tagit vägen?










Efter promenaden fick Albin äta lunch tillsammans med mig innan Robban tog med sig honom och åkte igen......

...och flera timmar senare kom de tillbaka så Albin fick äta kvällsmat här. Albin är ingen matglad hund men det går lättare för matte att få honom att äta. Jag skulle aldrig vägra att äta så det är stor skillnad på oss vad gäller aptiten.

Nu ska vi ta kvällsrundan tillsammans. Det blåser stormvindar men just nu regnar det inte i alla fall....





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar