"Twingly statistik"

måndag 19 juni 2017

Promenader med Robban....



Oj, här har det kommit upp nytt fräscht gräs, så himla gott!

Matte går upp tidigare och tidigare för varje dag tycker jag. Hon tar ut mig på en kort runda så jag får göra mina toabestyr. Inte alls dumt med tidig frukost ändå. Sedan gick jag en morgonrunda igen ett par timmar senare tillsammans med Albin då Robban kom klockan nio som vanligt.

Matte blev tvungen att be Robban ta promenaderna med oss under dagen och det har han gjort.







Matte bad Robban skjutsa henne till apoteket för hon skulle köpa zinktabletter och b-vitaminer.



Robban hinner knappt öppna grinden förrän Albin hoppar in i bilen. Det gör inte jag....











Albin ska följa med Robban hem...




...men innan de åker går Robban en rastrunda mig igen





Albin gick direkt och la sig under rosenbusken i trädgården. Här kollar han på igelkotten som gick förbi. Tyvärr kom den inte med på bilden men Robban ska försöka ta en bild på den senare..









Robban kom tillbaka vid 16-tiden och gick en längre promenad med oss. Han tog några bilder den här gången...






Albin har det jobbigt i värmen....



....självklart skulle han lägga sig i skuggan för att vila ett tag




...så jag sitter och väntar på honom

















Leo satt i fönstret och tittade efter oss när vi var ute



.....medan Iris låg innanför ytterdörren och väntade som hon brukar göra







Robban kommer hit igen när det är dags för kvällsrundan. Albin ska sova här i natt som vanligt.....























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar