"Twingly statistik"

tisdag 20 juni 2017

Färskfoder....badpool.....bus




Ska jag sätta mig eller inte? Jag blev avbruten av en riktigt  ilsken hund och den hade jag inte sett förut......

Två morgonrundor i morse igen, först en kort med matte och sedan en längre med Albin och Robban.





Det går framåt med skolbygget












Vid tiotiden åkte vi till Eskilstuna för matte skulle till Arken Zoo för att köpa kattmat och kattsand. Meningen var att hon skulle köpa mer vom också men nu fanns det inte i den här butiken så hon köpte fryst färskfoder i stället.



Därefter stannade vi till vid Rusta för att matte ville köpa en badpool som Albin kan svalka sig i när han är hos Lena och Robban. Nu har han inte invigt den ännu för att när Robban skulle ställa ut den i trädgården så kom plötsligt världens regnskur. Ja, Albin gillar ju att plaska runt i vatten men mig får de aldrig i den där.....














Här väntar vi på matte som ska köpa ägg på torget. Det var lång kö och det blev jobbigt att vänta i värmen...












Innan Robban tog Albin med sig hem gick vi en promenad.....







Dags för Albin att lägga sig ner igen...




...men strax efter fick han fnatt och skulle busa med Robban




...det var full fart på honom




...han älskar att tacklas och det kan kännas ordentligt





...men lycklig är han när han får springa och busa. Robban brukar sätta på honom den långa spårlinan men han hade den inte med sig nu













Robban gick en promenad med oss vi 16.30-tiden också och nu väntar vi bara på kvällsrundan men det dröjer nog en stund till....


Mätt och belåten...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar