"Twingly statistik"

fredag 16 juni 2017

Dofter....knasig.....piggare....





Jag fick gå dubbla morgonrundor i morse igen. Robban kom klockan nio för att gå med Albin och då fick jag följa med....










 Några timmar senare tog vi förmiddagspromenaden.....


Albin och Robban väntar på matte och mig...





Här kollar jag in ett par fåglar som bråkar med varandra...




Annars har både Albin och jag mest varit på jakt efter olika intressanta dofter och det finns hur många som helst....





















Matte tycker att jag är lite knasig. Trots att jag sov så kunde jag inte låta bli att skälla på brevbäraren när han kom med posten men jag ändrade inte ställning utan somnade om med detsamma...







Albin är mycket piggare och äter nu alla mål med god aptit...















Robban kom tillbaka när det var dags för eftermiddagspromenaden



Albin vet inte riktigt hur han ska bete sig när han får syn på en stor schäferhund idag igen men han valde att bara titta på den. Hade hunden varit närmare hade han nog inte varit lika lugn....





Robban ska ta en något tidig kvällsrunda med oss för han och Lena ska på sillmiddag i kväll. Undrar om det serveras annat än sill för Lena äter inte det men det gör det säkert...

Matte kan inte stödja på foten efter dagens promenadrundor så hon kan inte gå ut med oss något mer idag. Robban erbjöd sig att komma efter bjudningen men vi behöver aldrig gå ut så sent så matte tyckte att det var onödigt. Dessutom vill Albin lägga sig senast vid niotiden och då finns det ingen anledning att störa honom..










Idag skulle mattes pappa ha fyllt år.  Han lämnade det här jordelivet redan år 1968 och då alldeles för tidigt förstås.....


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar